Biovital Complex nagrodzony Effie

październik 2018

29 października w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie, podczas XIX Gali Effie® Awards, jury wręczyło 55 nagród w 24 kategoriach twórcom reklam i reklamodawcom za najbardziej efektywne działania marketingowe w 2017 roku.

Organizatorem konkursu w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Miło nam poinformowac, iż jedna z nagród trafiła w nasze ręcę.

Otrzymaliśmy Brązowe Effie w kategorii launch/relaunch za kampanie Biovital Complex.

 

Biovital – w dotychczasowej, płynnej formie – osiągnął granicę swojego rozwoju. Przyszłość marki zależała od nowych, młodszych niż dotychczas konsumentów. Dla nich wprowadzony został nowy wariant Biovital Complex, w formie kapsułek i z nową formułą. Komunikacja Biovital Complex pokazała, że wbrew popularnym wyobrażeniom, wcale wiele nie potrzeba, żeby czuć się witalnie. Prosta idea kreatywna oraz wiarygodne wykorzystanie Urszuli Dudziak jako przykładu do naśladowania dały efekty. Nowa submarka w krótkim czasie zbudowała dystrybucje i osiągnęły wysokie wyniki sprzedażowe. Pociągnęła w górę całą markę Biovital w bardzo trudnej kategorii produktowej.